Bedrifter vi har hjulpet

Ildfull A/S - 925 255 372

(Skrevet av innehaver)

Vår bedrift befant seg i en svært vanskelig økonomisk situasjon, og vi så oss nødt til å begjære oppbud. Vi kontaktet Digiassist.no for å få hjelp med å håndtere konkursen, og vi er utrolig takknemlige for den støtten de ga oss gjennom denne vanskelige prosessen. Hele prosessens ble gjort av dem da jeg helsemessig nesten havnet på sykehuset grunnet helse.

Digiassist.no utviste enestående profesjonalitet og empati fra første stund. De forklarte kompliserte prosesser og begreper på en klar og forståelig måte, og sørget for at vi følte oss trygge og ivaretatt gjennom hele prosessen. De håndterte kommunikasjonen med kreditorer og andre involverte parter på en effektiv og respektfull måte, og sørget for at hele prosessen fra dag en ble gjort på en ryddig og ordentlig måte.

Vi vil spesielt trekke frem Didrik sin ekspertise og medmenneskelighet. Han har selv vært igjennom mange konkurser og var alltid tilgjengelig for å svare på spørsmål og gi veiledning samt den rolige og støttende væremåten var uvurderlig for oss i en krevende tid.

Vi kan på det varmeste anbefale Oppudshjelp.no til alle bedrifter som befinner seg i en lignende situasjon. Deres profesjonalitet, ekspertise, raskhet og medmenneskelighet gjør dem til en uvurderlig støtte i en vanskelig tid. 

Han ble med til tingretten samt legen min for å utføre oppdraget samt gi sin støtte. Jeg hadde ikke klart dette uten dere, tusen takk.

De bisto med vareopptelling, tømming av de personlige eiendelene fra lokalene samt hele prosessen med papirer, regnskap og dokumenter som skulle til bobestyrer. 

Fra oppdraget ble bestilt 13.10.2024 så tok det 24 timer til arbeidet var utført og oppbudsbegjæring levert tingretten.

Konkurs ble åpnet 15.10.2024 i Kjennelse 24-158934KON-TTEL/TSKN ved Nedre Telemark Tingrett

Med vennlig hilsen,

Ildfull A/S


Svar fra Digiassist.no

Vi er takknemlige for oppdraget og det var et trist kapittel for dere at oppbud måtte leveres, vi sier takk for oppdraget og samtidig sitter vi igjen med en sterk historie, det skal stå respekt at dere ba om hjelp i tide og at vi sammen fikk gjort hele prosessen uten at dere trengte å bidra stort, ta vare på helsen! Den skal alltid komme først. Du er sterk!


Midt Norsk Maskin AS - 915 433 359

Midt-Norsk Maskin AS befant seg dessverre i en situasjon hvor vi måtte begjære oppbud. I denne vanskelige tiden var Digiassist.no en uvurderlig støtte.

Fra første kontakt opplevde vi en profesjonalitet og medmenneskelighet som ga oss ro. Digiassist.no tok seg av absolutt alt i oppbudsprosessen, inkludert:

  • Innledende samtale hvor all info om selskapet ble gjennomgått
  • Innhentelse av dokumenter
  • Utforming og generering av alle dokumenter
  • Innsendelse til tingretten 

Gjennom hele prosessen var Digiassist.no tilgjengelige for spørsmål og veiledning. De forklarte alt på en klar og tydelig måte, slik at vi følte oss trygge på at alt ble håndtert korrekt.

Vi er svært fornøyde med og takknemlige for den hjelpen vi fikk. Digiassist.no bisto oss i en vanskelig situasjon, og gjorde hele prosessen så enkel som mulig for oss. Vi slapp å bekymre oss for de praktiske detaljene og kunne fokusere på å komme oss videre.

Da vi i Midt-Norsk Maskin AS måtte begjære oppbud, valgte vi å bruke Digiassist.no. Vi ble positivt overrasket over hvor enkelt og effektivt det var!

Hele prosessen foregikk over telefon og internett, og all signering ble gjort med BankID. Dette sparte oss for mye tid og arbeid. Vi slapp å dra til fysiske møter eller fylle ut lange skjemaer manuelt.

Digiassist.no guidet oss gjennom hvert steg, og sørget for at alt ble gjort riktig. Med minimal innsats fra vår side, ble oppbudsprosessen gjennomført på en smidig og profesjonell måte.

Digiassist.no gjorde en vanskelig situasjon mye enklere for oss. Vi kan trygt anbefale deres ter til alle som trenger bistand med oppbud. 

Med vennlig hilsen Midt Norsk Maskin AS

Konkurs ble åpnet 06.10.2024 i Kjennelse ved Trøndelag Tingrett 

Svar fra Digiassist.no

Tusen takk for de hyggelige ordene! Vi i Digiassist.no setter stor pris på tilbakemeldingen deres, og er glade for å høre at vi kunne bidra til å gjøre en vanskelig situasjon litt enklere.

Det er nettopp dette som er målet vårt – å tilby en smidig og effektiv oppbudsprosess, med minimalt med stress og papirarbeid for våre kunder. Vi er stolte av å kunne bruke teknologi til å forenkle slike prosesser, og gjøre dem mer tilgjengelige for alle.

Vi ønsker dere alt godt i tiden fremover.